tiistai 24. huhtikuuta 2012

24.4

(tollanen yläosa on PAKKO saada kesäks, kunhan eka on tos kunnos :p)


Tänää ollu laihuttamisen kannalta ihan hyvä päivä :) Oon syönyt kevyesti (aamu: juotava jugurtti, lounas: tomaattikeittoa raejuustolla, ilta:salaattia ja lohta + riisikakku) JA menin intervallilenkille (ripeetä kävelyä 2min, täysiä juoksua n. 30sek, kävelyä, juoksua, kävelyä, juoksua jne), sekä tein tuon mun lihaskuntotreenin, jonka sisältö näkyy edellisessä postauksessa. Kaikkeen, lihaskunto-osuuteen ja lenkkiin meni yhteensä vain n. tunti, ei sen enempää :p Nyt kun pidän vaan motivaation yllä, niin kyllä tää tästä. Karkkia ei juurikaan tee enää ees mieli, ja hyvä niin. Lisäksi oon nyt aika tosissani siinä että oon selvinpäin viikonloppuna. Säästyypähän siinäkin muutama sata kaloria!




Perjantaina sitten taas vaa'alle, toivon niiin paljon, että se näyttäisi tasan 59 tai alle!! (ainakaan se ei saa olla yli 59,8, muuten itken. Ja paljon.)



 Venaan muuten kesää niiku ihan sikana. Vaikka koko kesän paiskinki duunii hiki päässä pölysessä toimistossa nii silti! Haluun olla tosi ruskee ja pukeutuu mekkoihin ilman paksuja sukkiksia tai legginsejä! Btw, suosittelen tosi lämpimästi kaikille Hawaiian Tropicin vartaloitseruskettavaa, sekä Diorin Bronze for Face -itseruskettavaa! Siis ihan mun luottotuotteita :-) ei tuoksu pahalle, imeytyy ihanan nopeesti ja antaa luonnollisen, mutta kuitenki huomattavan rusketuksen! Ja varsinki tuo Dior on siis niiin ihanan ylellistä

Eipä mulla tänään muuta, paitsi että kivaa että mun blogilla on lukijoita! :) Kiitos teille! Ihanaa tiistai-iltaa ja inspiroivaa huomista kaikille!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti