perjantai 13. huhtikuuta 2012

13.4

Fuck yeaaah it's friday!!!

Voisin vaikka kertoo jotai ittestäni näin aluksi! Oon 20 vuotias työssäkäyvä tyttö Helsingistä, ja oon nyt päättäny OIKEESTI ottaa itteäni niskasta kiinni ja alottaa oikein urakalla kesäkuntoon 2012 -projektin. Oon normaalipainonen, mutta silti tuo 6-7 kilon painonpudotus on tällä hetkellä mun suurin unelma. Ensinnäkin mulla on kauheet jenkkakahvat, reidet ja masukin aika pömppis. Niistä kaikista vois kilot karista ja oikein urakalla!



Oon kipeilly kolme viikkoa, joten mitään raskasta liikuntaa en ole voinu tehä oikeestaan yhtään. Eilen uskalsin jo lenkille, ja upealta se tuntukin! Mulla on tuo Motivuksen ohjatut tunnit -kortti voimassa vielä toukokuun puoleen väliin saakka. Tykkään hirmusesti Motivuksen tarjonnasta! Erityisesti fanitan rvp -muokkausta ja spinningiä! Mut nyt kun ulos voi jo mennä lenkkeilemään, skippaan spinnit ja otan vaikka enemmän bodypumppia tilalle :) Anyway, aerobista + lihaskuntoa sopivassa suhteessa vähäkaloriseen ruokaan on avain siihen mun tavoitteeseen.

 Päivinä, jolloin en urheile, pyrin syömään max. 1000 kaloria. Silloin kun treenaan, tankkaan tietysti enemmän, ettei menisi ihan säästöliekille koko homma. Pyrin syömään paljon proteiinia ja ihan sikana kasviksia. Kerran viikossa pidän löysäilypäivän, jolloin voin vaikka ostaa sitä karkkia. (oon aikamoinen sokerihiiri...) :D
Btw Oon ihan hulluna Nutrilettin pasta-annoksiin! Onhan ne kalliita, jotain 2-3e pussi, mutta ne on nii hemmetin käteviä lounaita esim. töissä! Eilen shoppailin niitä sekä Easy Diet keittoja ja kiisseleitä, nam!

Tänään tuli syötyä

aamu: keitetty kananmuna, ruisleipä
lounas: Nutrilett pasta-annos 
välipala: maitorahka
ilta: Nutrilett pasta-annos, 2 ruisleipää

Jee, viikonloppu! :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti